10 Ekim 2007 Çarşamba

Hakkımda



1978 Fransa dogumluyum, evliyim,Dogukan adinda bir oglum var.
Daha önce bilgisayar sektorunde Hardware -donanim satisi ve pazarlama konusunda 4 sene calistim.
Oglumun dogumuyla calisma hayatina ara verdim.Onun bebeklik donemini iyi gecirebilmesi icin tum zamanimi ona ayirdim.

Dogukan artik okulda, annesi mutfakta!! Ve cok severek yaptigim ayni zamanda hobi olarak gordugum pastalara,tatlilara ...geri donus.Bos kaldigim o gunlerde bu hobimi nasil gelistirmem gerektigine karar verdim.Bu konudaki en buyuk destekcim ise tabii ki esim oldu. Bu hobimi profesyonel olarak devam ettirebilmek amacı ile temel egitimimi almak uzere uzun soluklu Feneryolu Pratik Kiz Sanat okulu'nun Pastacilik Meslek Edindirme bolumune kayit oldum ve başari ile tamamladim. Insanin kendini gelistirmesinin sonu olmadigina inanan bir kisi olarak kendimi eksik gordugum ve/veya yeni konularda cesitli egitimlere katilmaya devam etmekteyim. Bu arada cesitli yerlere ve kisilere istege bagli olarak cesitli tatlar yapmaktayim. Herhalde bir insanin sahip olabilecegi en guzel meslek ayni zamanda hobi olarak ilgilenmekten hoslandigi konuyla ugrasmasidir.Ben de pastaciligi boyle gordugum icin bu konu ile ilgili olmaya hep devam edecegim.

Bu konularla ilgili olarak edinecegim bilgi ve tecrubelerimi bu sitede sizinle paylasmaktan mutluluk duyacagim .

Sevgilerimle,
Aylin Kala