19 Aralık 2007 Çarşamba

BEYAZ PAPATYALAR


Bu pastayı kız kardeşimin iş yerindeki yöneticisi için hazırladım.Bir doğum günü pastası daha.

Bu sefer pastanın keki beyaz, iç malzemesi bol frambuazlı ,içi ve dışı için fildişi çikolata ile hazırladığım ganajı kullandım.


Kız kardeşim, pastada beyaz ve sarı renkleri kullanmamı istedi.Beyaz papatyalar yapmaya karar verdim.Etrafını da sarı renkte şık bir kurdele kapladıktan sonra pastayı tamamladım.Sanırım hiç de fena olmadı.


Sonradan aldığım haberlere göre pastanın lezzetini ve görüntüsünü çok beğenmişler:)Bu da bana yetti zaten.

Eveet, yarın bayram herkesin kurban bayramını en içten dileklerimle kutlarım. Sevdiklerinizle ,sağlıklı mutlu bir bayram geçirmenizi dilerim!!!


Sevgiyle kalın!

3 yorum:

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Hepinimin Bayramı Kutlu Olsun

Sağlıkla, huzurla, sevgiyle, barışla geçen bir bayram olsun...
sevgilerimle,

Figen KARAVAŞ

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Küskünlerin baristigi,
sevenlerin bir araya geldigi,
rahmet ve sefkat dolu günlerin en degerlilerinden olan
Kurban Bayraminiz kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

Ablam diye söylemiyorum ama gerçekten pasta süperdi yaptıklarının içinde en iyisiydi.Başta bende cok merak ediyordum ofistekiler beğenicekmi diye ama herkesten tam not aldın gerçekten çok beğendiler ve biliyorum bunu ben mutlu olayım diye söylemediler gerçekten çok lezzetliydi ve farklıydı. ellerine sağlıkkk canım benim...

Küçük kardeşin:) Çok öpüyorum ve devamını tabiki bekliyorummmm