6 Ocak 2008 Pazar

KELEBEK PASTA



Benim de davet edildiğim sevgili İdil Doğa'nın parti evinde kutlanan doğum günü için bu pastayı hazırladım.

Kendisi kelebek şeklinde bir pasta istedi.Aynı zamanda pastada Winnie ve arkadaşlarının da olmasını özellikle benden rica etti.



Ben de pastayı bu şekilde tasarladım.Pastanın keki çikolatalı kek,çikolatalı krema,iç malzemesi fıstık ve parça çikolatalı.Dış sıvaması ise sütlü ve bitter çikolata karışık hazırlanmış ganaj.

Pasta ile uyumlu olması için yine Winnie kurabiyelerinden hazırladım.Çocuklar kurabiyeleri görünce çok sevindiler.Onların o tepkilerini görmek beni de ayrıca çok mutlu etti.

Afiyetle kalın :)

6 yorum:

nes-kafe dedi ki...

Çok sevimli bir kelebek olmuş ellerine sağlık. Çocukların yüzünde olusan ifade herşeye değiyor dimi :)

Unknown dedi ki...

Merhaba
gerçekten çok şirin bir pasta olmuş ellerinize sağlık...

banu kırmızıgül dedi ki...

canım harıka olmus cok sırınler. ellerıne saglık. sevgıler..

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Canım,
Harika olmuş pasta, ellerine sağlık.
Kurabiyeler ise ayrı güzel:))
Sevgiler..

Yemekbahane dedi ki...

Aylin'ciğim,

Bir daha senden , telefonla konuşurken "ayy inşallah güzel olur bu pasta" endişesini duymak istemiyorummmm ! Sen aştın şekerim... Ne endişesi.. Şunlara bak, harika şeyler yapıyorsun... Vallahi boynuz kulağı geçti...
Ellerine sağlık...

Öpüyorum..

Adsız dedi ki...

Kelebeğe bayıldım..Winnie ve arkadalarına bayıldım..Bayıldımmm bayıldımmmmmmmmmmmmmmm