19 Ocak 2008 Cumartesi

SEVGİ PASTASI



Arkadaşımın eşi için hazırladığım evlilik yıldönümü pastası.Kendisi bu pastayı Party Cakes kitabından seçti.

Kakaolu kekimi her zamanki gibi hazırlayıp 1 numaralı yaklaşık 18 cm'lik kalp kalıpta pişirdim.İçerisine çikolatalı krema hazırladım.Arasına fıstık ve çikolata parçası koydum.

Dışını ganaj ile sıvadıktan sonra,kendi yaptığım şeker hamuruna kırmızı Fo marka boyayı yavaş yavaş rengi bulana kadar katıp iyice yoğurdum ve pastayı kapladım.

Ayılarımı hazırladım,irili ufaklı toplarla ve kalplerle pastayı süsledim.

Arkadaşım ve eşi pastanın lezzetini çok beğenmişler.Eşi için ise pastanın görüntüsü tam bir sürpriz olmuş.

Afiyetle kalın:)

2 yorum:

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Aylin'cim,
Çoook beğendim pastayı, ben de maketlerle boğuşuyorum:)Malum Sevgililer Günü yaklaşıyor, vitrini boş bırakmamak lazım:)
Ellerine sağlık canım,
Sevgiler.......

Eya dedi ki...

Aylinciğim...Harikasın,ellerine sağlık.Çok zevkli çalışmışsın.

Zehra